Wat is AFAS InSite?

Met AFAS InSite kunnen alle medewerkers via één centrale plek geïnformeerd worden. Doordat de medewerkers zelf acties kunnen starten en mutaties kunnen invullen, bespaart de afdeling P&O veel geld, tijd, papierwerk en onnodige fouten. Doordat AFAS InSite 24/7 te benaderen is, met een computer, smartphone of iPad kunnen je medewerkers makkelijk en snel hun zaken regelen, zoals verlof indienen of hun loonstrookje inzien.

Profiteer van de verschillende voordelen van AFAS InSite.

Met Employee Self Service en Manager Self Service laat je medewerkers en managers meer zelf doen. Customer Self Service is voor de klanten, zodat zij zichzelf kunnen inschrijven voor cursussen. Een sollicitant legt zijn eigen gegevens vast in Sollicitant Self Service.

Gebruik InSite om te informeren en om kennis te delen via processen, documenten, signalen en cockpits. Deel berichten digitaal met medewerkers en managers.

Met workflows veranker je processen in de organisatie. Workflowtaken worden via een vast proces uitgevoerd en komt automatisch bij de juiste medewerker terecht. Met InSite heb je een digitaal dossier: Elektronische registratie van alle correspondentie, notities, evaluaties, etc. ten aanzien van medewerkers, werkgevers, debiteuren, crediteuren, cliënten, etc.